hoppa litaaa

Längesedan jag skrev något om min häst nu. Så det kanske är dags att jag gör det nu då! Tanken är ju att hon ska gå på 10 dagars vila nu vid juloch nyår eftersom jag ändå åker bort, hon ska ha vila, och det passade perfekt att lägga in vilan då. Men idag hoppade vi i alla fall lite. Hade någon bom och soclerbit på backen sen hoppade jag bom - räcke med kort avstånd så hon fick sätta sig ordentligt på bakdelen. Hoppade räcket tomt med bara en bom överst så hon fick tänka lite och backa av själv. Hoppade på novabett och graman eftersom det var som lite mer gympa än hoppning. Hon fick skutta det någon gång på 1.20 som mest och det kändes lätt så höjde inget mer eftersom hon ändå som sagt ska trappas ner inför vilan. Haha mamma har fotat lite bilder under tiden jag ridit... och måste bara säga att mamma är en riktigt skicklig fotograf, titta själva.... Host. Nämen faktiskt är det sjukt svårt att fota i ridhus när det är svart ute, sen hade jag glömt ändra inställningar åt stackaren så bilderna blev mest gula med ett brunt streck som ska föreställa mig och Vivvi hahaha! Dör lite åt hoppbilden så jävla rolig. Jaja då har ni något att titta på i alla fall.
 
 
 

2014-12-23 | 19:41:33 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Louiza Mathiassen

Sjukt fin häst, god jul på dig!

2014-12-23 // 19:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback