köpenhamn

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi far till Danmark och jag känner att dom dagarna gärna kan få springa förbi. Har inget inplanerat typ, Vivvi har gått på vila så rider liksom inte ens haha. Ska förbi Emma och Rasmus imorgon bara men förutom det så blir det väldigt lugnt. Är inne i en period då jag är lite less att gå ut i Piteå så ska bli skönt på så vis att se lite andra ställen än Challenge och Kalles även om dom är charmiga dom också ;) Hoppas bara it det blir som efter Napa, då jag tyckte allt kändes ovärt och tråkigt i jämförelse! Tror ju dock inte Köpenhamn är i klass med Napa men bättre än Piteå garanterat, krävs inte särskilt mycket för det haha. Har även packat det mesta, så det är bortgjort. Tycker alltid det är så kul att packa!! Bara mindre kul när allt ska upp ur väskan sen hehe. Kan inte vänta tills jag får dra på mig min snygga nyårsklänning, klackarna och min nya fluffjacka♥♥♥ Kommer bli riktigt nice känner jag!
 
Det här började vi alltid med varje kväll i Napa - på klubben Ambassaden, varsin Tequila Sunrise och tre Sourzshotar var. Sen efter det var det typ mange makers DRIIIICK DEN! Hahaha. Jag som alltid älskat Vodka Redbull dricker inte ens det längre efter den där veckan så att säga.
 

2014-12-27 | 20:13:42 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback