Lita på vad din magkänsla säger om människor


Vissa människor är så otroligt sorgliga alltså. Haha. Nåja, catched up med Jennifer ikväll under ett flera timmar långt telefonsamtal. Bra att veta vart man har vissa i alla fall :) Inte pratat med henne på år och dagar känns det som, ändå var det precis som sist då vi pratade. Men däremot!!! Aldrig slutar man bli förvånad alltså hahaha känner jag bara. Tur att jag, som jag skrev i ett tidigare inlägg, inte har några svårigheter att sopa bort sånna människor som smuts på axeln bara ;) Kyssar till er vänner, samt ovänner som jag vet kommer läsa detta!!! Cheers

2014-12-26 | 02:13:12 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback