vinterjackor

Vinterjackor att ha till vardags är jag så extremt kräsen med! Innan jag hittade min snygga, underbart sköna, men ändå svinvarma Peak Performance grämde jag mig alltid över att behöva ta på mig den där tunna, enligt mig fula dunjackan som precis ALLA går runt med. Huvva!! Eller dessa långa parkaser med fuskpäls på luvan!! Omg ta mitt liv så fula. Hade själv en sån när jag gick högstadiet kommer jag ihåg. Förlåt men alltså nej. Nu kanske inte alla har ekonomin att lägga ner 4500 kr på en Peak men det finns andra alternativ som är billiga och ändå snygga. Typ dessa från Nike som alla kostar under tusenlappen. Dock barnstorlekar men 170 brukar ju vara som en S. Your'e welcome darlings.
 
 

2014-12-27 | 20:18:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback